Modalitats de pagament de la matrícula

Hi ha diverses modalitats de pagament de l'import de la matrícula. Tot seguit es descriuen breument de cadascuna d'aquestes possibilitats.

A. Únic A1. Domiciliat a qualsevol entitat financera
A2. Efectiu a qualsevol de les oficines de Caixa de Catalunya
B. Fraccionat Pagament fraccionat de la matrícula en mensualitats (AGAUR)

A1. Pagament únic i domiciliat

• Domiciliació de la matrícula en un compte bancari de qualsevol entitat financera de l'Estat espanyol.
  • L'estudianta o estudiant ho indica en el moment de la matrícula i informa de les dades bancàries del compte corrent de càrrec.
  • Quan la Secretaria del centre li lliura el comprovant de la matrícula, verifica que les dades són correctes, comprova que la modalitat de pagament triada sigui “pagament domiciliat” i signa el document de la matrícula.
  • Entre dos i deu dies més tard es farà el càrrec de l'import total de la matrícula en el compte bancari informat, fet que implica la validació de la matrícula.

A2. Pagament únic i efectiu

• Pagament en efectiu a qualsevol de les oficines de Caixa Catalunya.
  • L'estudianta o estudiant ho indica en el moment de la matrícula.
  • La Secretaria li lliura el full de matrícula que li servirà per fer el pagament en efectiu. Si les dades són correctes, es pot procedir a l'abonament de la matrícula a qualsevol de les oficines de la Caixa de Catalunya.
  • El document segellat per l'entitat financera o el justificant acreditatiu del pagament en autoservei són els comprovants de pagament i validació de la matrícula.

B. Fraccionat

Trobareu tota la informació d'aquesta modalitat de pagament fent clic AQUÍ.