Matrícula del primer quadrimestre (curs acadèmic 2014-15)

Matrícula per internet: estudiantat antic

Tant si ets de pla 2007 com de pla 2013, hauràs fer la matrícula per internet el dia 22 de juliol, d'acord amb l'horari assignat en l'ordre de matrícula.

Estudiants de Pla 2013. Màster en Enginyeria de l'Energia

Estudiants de Pla 2007. Màster en Enginyeria en Energia (fase d'extinció)

Pagament domiciliat de la matrícula.

En cas de que vulguis fer el pagament de la matrícula domiciliat o fraccionat (2 terminis), és necessari que accedeixis a

e-Secretaria,

emplenis la informació de l'apartat "comptes bancaris", imprimeixis el document (SEPA) i el lliuris a Gestió Acadèmica EUETIB abans del 30 de juliol juntament amb

el document de confirmació de la modalitat de pagament de la matrícula.

Matrícula presencial: estudiantat Nou de preinscripció

El pròxim dia 5 de setembre  de 2014 és el dia fixat per a la matrícula que hauràs de formalitzar a l'Escola Universitària d'Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (EUETIB - carrer Comte d’Urgell, 187, Barcelona), sala BB04 de la Biblioteca de l'EUETIB (el circuit de matrícula estarà indicat).
Horari: de 10 a 13 h

Pagament domiciliat de la matrícula.

En cas de que vulguis fer el pagament de la matrícula domiciliat o fraccionat (2 terminis), és necessari que lliuris complimentats i signats en el procés de matrícula:

1- El document SEPA
      a)
Ordre de domiciliació SEPA, en el cas que l'estudiant sigui el titular del compte bancari.
      b)
Ordre de domiciliació SEPA, en el cas que el titular del compte sigui una altre persona diferent de l'estudiant.

2- El document de confirmació de la modalitat de pagament de la matrícula.